piątek, 1 lutego 2019

styczeń - podsumowanie

To taki post dla mnie, żeby pamiętać co się działo. Nie wiem jak często będę robić takie podsumowania, zobaczymy.

Od 4 stycznia nie jem glutenu (ani pszenicy, ani żyta itp.), głównie kasza gryczana i ryż. Takie postanowienie do obrony, a że obronę mi przełożyli na luty, to trochę dłużej pociągnę ;) Później myślę że wrócę do chleba żytniego, a pszenicy i tak chcę unikać. Schudłam co najmniej 2 kilo dzięki temu (i trochę siłowni do tego się przyczyniło). W styczniu na siłowni byłam w sumie 11,3 godziny. Najbardziej lubię zajęcia grupowe i zumbę. W Polsce byłam 9 dni. W labie zaczęłam nowy projekt pod koniec stycznia, BBSRC IAA, więc pracuję sobie i uczę się jeszcze do obrony. W sumie dobrze wyszło że została przełożona, bo coraz bardziej układam sobie wszystko w głowie.

Przeczytane książki:

Na prawdę przeczytałam tą książkę w całości (co nie znaczy że wszystko pamiętam). Obrazuje NMR w bardzo przystępny sposób, na pewno warto jeśli ktoś pracuje z tą techniką albo się jej uczy, bo dzięki przykładom można łatwo zrozumieć podstawy teoretyczne.


Stara książka, wreczcie ją przeczytałam (a właściwie to przesłuchałam audiobook i przekonuję się do audiobooków dzięki temu). Dużo mi dała. W końcu we dnie i w nocy wszystko mi sprzyja :)

1 komentarz:

  1. Od siebie polecam super stronę do szukania pracy :
    (Najlepsza wyszukiwarka ofert pracy).
    Setki nowych ofert codziennie !!

    OdpowiedzUsuń