piątek, 14 września 2012

wstęp i kilka prezentacji

Witam szanownych chemików i chemikopodobnych!
Mam na imię Sylwia, za tydzień (mam nadzieję) stać się już oficjalnie magistrem chemii, a blog założyłam po to, by dzielić się różnymi chemicznymi i naukowymi rzeczami, potrzebnymi w trakcie studiów i nie tylko.

Na początek mam kilka prezentacji, które chcę udostępnić (może komuś się przydadzą jeszcze?)
Co prawda inaczej one wyglądają (tzn. gorzej) po przekonwertowaniu do google docs, ale resztę dopracujcie sami ;) Najważniejszą częścią prezentacji jest i tak to, co mówimy, a nie tylko wyświetlane obrazki.

Enjoy!




Ostatnia dzisiaj prezentacja z psychologii zrobiona razem z Olą. Mam nadzieję że Ola nie będzie miała nic przeciwko udostępnianiu jej w necie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz